piątek, 18 sierpnia 2017

Stajenka/szopka - wyzwanie sierpniowe - zabawa u Uli

Witajcie Kochani:)

Trochę ostatnio jestem na bakier z blogowaniem i chyba przez najbliższy czas lepiej nie będzie. Sprawy prywatne wysunęły się teraz na pierwsze miejsce i one są teraz najważniejsze. Ale staram się wyrabiać na czas z podjętymi wyzwaniami - a i jeśli czas pozwala to wskakuję na chwilę na neta w komórce i odwiedzam Wasze blogi. Także będzie mnie trochę mniej.....ale będę.

A teraz chciałabym Wam pokazać karteczkę jaką przygotowałam na wyzwanie sierpniowe u Uli.
tematem przewodnim była stajenka/szopka.
Oto banerek zabawy...



A oto moja karteczka.....
Tło z kolekcji Galerii Papieru - " Gwiazdka z nieba". Cała ta świąteczna kolekcja jest prześliczna.
A cała reszta (oprócz czterech zielonych gwiazdek) to kolorowane i powycinane stempelki.
Koloruję tak jak umiem ( a za bardzo nie umiem)....ale bardzo mnie to kolorowanie wciągnęło.










To tyle na dziś. A ja korzystając z wolnej chwili biorę się za przygotowanie kolejnych postów - wczoraj( a właściwie to już dzisiaj), posiedziałam do późna w nocy i udało mi się przygotować kilka kolejnych prac -które pokażę  w kolejnych postach.
Życzę słonecznego i spokojnego popołudnia:)
Pa, pa:)


38 komentarzy:

  1. Sierpniowe Boże Narodzenie- piękna praca ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu - to takie piękne i klimatyczne święta, że mogłyby trwać cały rok:):)

      Usuń
  2. Jejusiu, jaka super kartka wyszła! Bardzo mi się spodobała. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie pokolorowany stempelek ,piękna kartka Ci wyszła :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeej kartka jest CUDNA ❤❤❤ piękny ten gwiazdkowy papier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu:)
      A ta cła świąteczna kolekcja jest śliczna - tak mnie urzekła, że aż dwa komplety sobie kupiłam:)

      Usuń
  5. Podziwiam, bo ja kolorować w ogóle nie umiem. Twoja karteczka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu:)
      A co do kolorowania to ja nawet nie ogarniam tych zasad łączenia kolorów, więc koloruję tak jak umiem:)

      Usuń
  6. Widzę, że kolorowanie nie tylko mnie wciąga! Śliczna szopka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Gosieńko - nie tylko Ciebie wciąga to kolorowanie:)

      Usuń
  7. Agatuś, tak to jest, jak te prywatne sprawy zwalą się na głowę... A kartka jest wspaniała, moim zdaniem kolorujesz stempelki cudownie.
    Uściski i myślę o Tobie zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:)
      Ja też Kochana myślę o Tobie i Twojej rodzinie.
      Ściskam mocno.

      Usuń
  8. Ale cudna ta Twoja szopka , normalnie napatrzeć sie nie mogę.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneczko:)
      Tobie również miłego weekendu:)

      Usuń
  9. Twoja szopka jest cudna :) ja nie wiem co Ty chcesz od swojego kolorowania... Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko...ale wiesz jak to jest, jak człowiek naogląda się takich cudnych, kolorowanych stempelków - to też by się tak ładnie chciało robić:)

      Usuń
  10. Przepiękna karteczka, a pokolorowana wspaniale:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Karolinko:)
      Przesyłam serdeczne pozdrowienia:)

      Usuń
  11. Dziękuję Dorotko - dla mnie święta mogłyby być zaraz po wakacjach:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kartka :) A kolorowanie to fajna zabawa, wychodzi Ci bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała szopa, cudne gwiazdki a i kolorowanie Ci super wychodzi. Nie wiem, o co się tak czepiasz :)

    OdpowiedzUsuń