czwartek, 30 listopada 2017

Kwiatowa wymianka w listopadzie - lawenda

Witajcie Kochani:)

Szybciutko i króciutko, bo trzeba się wywiązać z obowiązków - a mianowicie zaprezentować listopadową wymiankę kwiatową - w zabawie u Lideczki.
Tematem tej wymianki była lawenda.
Oto banerek zabawy...


U mnie jak zwykle powstała haftowana karteczka, która poleciała do MałgosiX




A ja otrzymałam od Magdy (Mafalda&Mouse) taką oto śliczną karteczkę i jeszcze upominek w postaci uroczej, zimowej sówki:)






Magda - dziękuję pięknie za karteczkę i za śliczną sówkę:)

Przesyłam serdeczne pozdrowienia:)
Pa, pa:)


30 komentarzy:

  1. Urocza sówka- fantastyczna wymiana kartkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, prześliczna jest ta Twoja haftowana karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie karteczki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zabawa, karteczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne kartki, slodka sówka☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne karteczki, a sówka urocza:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna haftowana lawenda. Cieszę się, że sprawiłam Ci radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję Madziu za śliczną karteczkę:)

      Usuń
  8. Agatko! Przepiękna Twoja karteczka , Dostałaś również piękna - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna ta haftowaną lawenda a sowka urocza. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz dziękuję za tą cudną kartkę, Agatuś.
    A;le słodka sówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie Gosieńko:)
      Buziaki:)

      Usuń
  11. Piękny haft :-)Lawenda moja w tym roku skromnie bardzo obrodziła ,ale ostatni spóźniony kwiat rozwinął się pod koniec września :-)

    OdpowiedzUsuń